پرسیس رای بین یکی از حامیان اصلی مسابقه برنامه‌نویسی code jam

دومین دوره مسابقه برنامه‌نویسی code jam در اسفند ماه برگزار می‌شود. و شرکت پرسیس رای بین نیز یکی از حامیان اصلی برگزاری این دوره از مسابقه است.

دانشگاه صنعتی شریف پس از برگزاری موفق دوره نخست، برنامه‌ریزی و اجرای دوره دوم مسابقه code jam را دنبال کرده و آوردگاهی برای همه افراد علاقمند است که خود را آماده حضور در یک رقابت تنگاتنگ با سایر  برنامه نویسان می‌دانند.

در جریان این مسابقه علاقمندان به برنامه‌نویسی بدون هیچ محدودیتی درباره فناوری و زبان برنامه‌نویسی امکان شرکت در مسابقه را دارند و تنها کافی است به یک زبان برنامه‌نویسی تسلط داشته و خود را آماده چالش ببینند. مسابقه در سه مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست شرکت گنندگان با روند پرسش‌ها آشنا می‌شوند، مرحله دوم یا مسابقه اصلی توانایی افراد برای حل مسئله ارزیابی می‌شود. شرکت کنندگان در این دو بخش باید به پرسش‌های چالش‌برانگیز در مدت محدود پاسخ دهند تا امتیاز لازم برای حضور در مرحله بعدی را به دست بیاورند. مراحل اول و دوم مسابقه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در مرحله سوم صحت‌سنجی حضوری انجام و برندگان معرفی می‌شوند.

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین با هدف تشویق و حمایت از برنامه‌نویسان و کمک به شناسایی و ایجاد ارتباط کارآمد بین افراد توانمند و بازار کار از برگزاری این مسابقه حمایت کرده. این دوره از مسابقه برنامه‌نویسی code jam از 12 تا 20 اسفند ماه 1400 برگزار می‌شود.