سه روند آتی در حوزه‌ی برنامه‌ریزی منابع سازمانی

برنامه‌ریزی منابع سازمانی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های یک کسب‌وکار است که می‌توان انجام داد. هم یک تصمیم‌گیری مهم مالی و هم راه‌حلی کارآمد است که می‌تواند روی همه‌ی جنبه‌های کسب‌وکارتان تأثیرگذار باشد که شامل تولید، حسابداری، منابع انسانی و موارد دیگر می‌شود. سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی در حال تبدیل شدن به مهم‌ترین بخش یک کسب‌وکار هستند.

1- کسب‌وکارهای بیشتری در حال حرکت به سمت سیستم‌های ابری هستند.

کسب‌وکارهای بیشتر و بیشتری در حال حرکت به سمت سیستم‌های ابری هستند. این سیستم‌ها تنها به کسب‌وکارهای بزرگ کمک نمی‌کنند بلکه به همان اندازه برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نیز مفید هستند. به راحتی می‌توان عملیات شرکت یا صنعت مورد نظر را اداره کرد و در هر زمانی به آن‌ها دسترسی داشت. برنامه‌ریزی ابری منابع سازمانی راهی سریع‌تر و آسان‌تر برای خودکارسازی و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های هرروزه‌ی کسب‌وکارها است. راه‌حل‌های ابری برنامه‌ریزی منابع سازمانی، نیاز به تجهیزات فناوری اطلاعات داخلی را کاهش می‌دهند و در عین حال تضمین می‌کنند کسب‌وکارها مجبور نباشند هیچ‌یک از تجهیزات سیستم خود را برای این منظور نگاه دارند. صنعت برنامه‌ریزی منابع سازمانی با استفاده از برنامه‌های کاربردی کاربرپسند و سیستم‌عامل‌های مرتبط با آن‌ها، در حال رشد است. همین موضوع آن را برای بسیاری از کسب‌کارهای عصر حاضر جذاب کرده است.

2- راه‌حل‌های شخصی‌سازی‌شده‌تر

اگر آینده‌ی برنامه‌ریزی منابع سازمانی از آن سیستم‌های ابری باشد، مشتریان می‌توانند به دنبال راه‌حل‌هایی باشند که به طور خاص برای کسب‌وکار آن‌ها شخصی‌سازی و آماده شده است. صنایع بیشتر و بیشتری به دنبال راه‌حل‌های ابری پیشرفته برنامه‌ریزی منابع سازمانی خواهند بود که برای ابزارهای گزارش‌دهی هوشمند کسب‌وکارشان شخصی‌سازی‌شده باشند. به‌طور خاص، کسب‌وکارها به دنبال آسان‌تر و یکنواخت‌تر کردن فرآیندهای خود خواهند بود، در نتیجه در آینده‌ای نزدیک، تقاضای بیشتری برای راه‌حل‌های ابری برنامه‌ریزی منابع سازمانی وجود خواهد داشت.

3- فضای بیشتر برای تحول دیجیتالی

از زمان همه‌گیری کووید19، بیشتر کسب‌وکارها در خانه کار می‌کنند که به نوبه خود دلیل مهمی است که همه‌چیز بر مبنای آنلاین باشد. تقاضا برای تجارت الکترونیک نقش مهمی در تسریع روند تحول دیجیتالی ایفا می‌کند. با افزایش قابل‌توجه تجارت اکترونیک، برنامه‌ریزی‌های ابری منابع سازمانی، نقش مهمی در پیاده‌سازی دیجیتالی ایفا می‌کنند.

کسب‌وکارها و صنایع به دنبال شخصی‌سازی راه‌حل‌های ابری برنامه‌ریزی منابع سازمانی هستند زیرا انعطاف‌پذیری‌ها و بخش‌های قابل‌شخصی‌سازی بیشتری دارد که می‌توان انجام داد. ایجاد تجربه‌ی مشتری فوق‌العاده، مهم است و با داشتن یک برنامه‌ریزی منابع سازمانی تمام‌عیار ابری، می‌توان کسب‌وکارها را به راحتی اداره کرد و در فرآیندهای جدید از پیشرفت‌های فناوری بهره گرفت. راه‌حل‌های ابری برنامه‌ریزی منابع سازمانی به چشم بنیان تحول‌های دیجیتالی آینده در نظر گرفته خواهند شد.

منبع : msaas.com