. . . مکاتبات و کارتابل پرسنلی . . .

(( نرم‎افزار مکاتبات و کارتابل پرسنلی تحت وب رای‎بین به شما راهکاری بدون کاغذ ارائه میدهد تا بتوانید مکاتبات اداری خود را هر زمان و هر جا که خواستید انجام دهید. به علاوه سهولت در گردش نامه‎ها و پیگیری ارجاعات و تعریف قالب بایگانی به طور شخصی برای هر کاربر و مزایای دیگر باعث تسهیل تعاملات درون‎سازمانی و برون‎سازمانی می‎گردد ))

حوزه مکاتبات و کارتابل پرسنلی

سیستم مکاتبات اداری و کارتابل پرسنلی رای بین

استفاده از سیستم مکاتبات اداری پرسیس رای بین جهت انجام امور اداری و چرخه مکاتبات و طبقه بندی آنها، بستر مناسبی برای سرعت بخشیدن به انجام امور اداری در بخش دبیرخانه و نظارت بر گردش کار در سازمان مربوطه می باشد به شکلی که تمام اعمال اداری همانند ورود نامه، ثبت نامه، ارجاعات، رونوشت ها و حتی بازبینی نامه ها توسط سیستم ثبت و کنترل می گردد.

حوزه مکاتبات اداری رای بین شامل چه سیستم هایی می باشد؟

» سیستم مکاتبات اداری

مکاتبات اداری يکی از پــر حجم ترين و در بعضی از مواقع مشکل تـرين فعاليت های يک سازمان می باشد، عدم وجود يک سيستم مناسب مکاتبات اداری باعث اتلاف زمان ، صرف انرژی بيشتر ، افزايش هزينه ها و در نتيجه غيربهره ور شدن سازمان مربوطه می گردد  . . .

» سیستم کارتابل پرسنلی

توسعه فن‌آوری های اطلاعات و ارتباطات ، افزایش‌ سرعت گردش اطلاعات و پیدایش اصول کاری مانند: چابک سازی (Agile) روش ‌مدیریت تیم های‌ کاری و پروژه ها را دچار تغییر اساسی نموده است . . .

{  قابلیت جمع آوری، ذخیره و توزیع مستندات  }

. . . .

سیستم های مکاتبات اداری و کارتابل پرسنلی، سیستمی مبتنی بر وب است که وظیفه جمع‌آوری، ذخیره و توزیع مستندات، پیام‌های الکترونیک و سایر فرم‌های ارتباطات اداری را بین افراد، گروه‌های کاری و سازمان‌ها بر عهده دارد. اتوماسیون اداری در اصل شکل تکامل یافته سیستم دبیرخانه می باشد که برای جایگزین شدن روش دستی ثبت وشماره دهی برای انواع نامه ها می رفت. امروزه نرم افزارهای اتوماسیون اداری در ایران با نگرش مکانیزه کردن مکاتبات سازمانی شامل گردش فرم ها، نامه ها، و کلیه مکاتبات اداری داخل و خارج یک سازمان طراحی شده است گه در سازمان های بزرگ بخش مهمی از کار عملیات سازمان محسوب می شود.

جدیدترین اخبار رای بین . . .

برگزاری دورهمی هم‌کار

گپ و گفت برنامه‌نویسان برتر کشور با مدیران شرکت‌های نرم‌افزاری و آشنایی با فرصت‌های همکاری برنامه «دورهمی هم‌کار» رویدادی است که شرکت فناوری اطلاعات و

ادامه مطلب »

خبر حمایت از مسابقه ict challenge 7

حمایت رای‌بین از هفتمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات ICT Challenge مسابقات برنامه نویسی چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات ICT Challenge توسط گروه Sharif

ادامه مطلب »