برگزاری دورهمی هم‌کار

گپ و گفت برنامه‌نویسان برتر کشور با مدیران شرکت‌های نرم‌افزاری و آشنایی با فرصت‌های همکاری

برنامه «دورهمی هم‌کار» رویدادی است که شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای‌بین با همکاری گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شریف برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این دورهمی ایجاد پیوند بین برنامه‌نویسان برتر و مدیران دست‌اندرکار طرح‌های نرم‌افزاری و شرکت‌هایی است که برای توسعه و گسترش محصولات خود در جستجوی افراد خلاق و نوآور هستند.

«دورهمی هم‌کار» به دنبال ایجاد فضای ارتباط مستمر و پویا بین توسعه‌دهندگان و بازار واقعی نرم‌افزار کشور است و در راستای برنامه‌های «کارگاه کسب‌وکار» رای‌بین دنبال می‌شود. این برنامه با حمایت و همراهی شرکت‌های خلاق نرم‌افزاری شکل گرفته و برنامه تابستان 1401 خود ر ا با همراهی هلدینگ کومه، شرکت تی‌تک و گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شریف اجرا می‌کند.

از آنجا که هدف رویداد ایجاد پیوند واقعی و پایدار بین بازیگران فعال در حوزه تولید و توسعه نرم‌افزار است، برنامه رویداد برپایه دعوت از برخی شرکت‌کنندگان مسابقه برنامه‌نویسی کدجم شکل گرفته است. در این رویداد تلاش می‌شود ارتباطی شفاف بین شرکت‌کنندگان و شرکت‌های حامی رویداد برقرار شود و فرصت‌های همکاری برنامه‌نویسان با این شرکت‌ها معرفی گردد.

«دورهمی هم‌کار» روز پنجشنبه 6 مرداد 1401 در محل کارگاه کسب‌وکار رای‌بین برگزار می‌شود.